- Halló, Sarki Pizza?
- Nem Uram, ez a NER Pizza!
- Óh, bocsánat, akkor rossz számot hívtam...
- Nem Uram, jó számot hívott! Csak a NER-lánc megvásárolta az üzletet.
- Oké. Akkor szeretnék rendelni...
- Rendben Uram. Ugye nem a szokásosat?
- Hogyhogy nem a szokásosat? Ön ismer engem?
- Nem ismerjünk Önt Uram, de küldetésünk, hogy a lehető legjobban megismerjünk Önt, ebben pedig partnerünk az adóhivatal is, ha pedig Ön nyugdíjas, a kincstár segíti a munkánkat. Az adatbázisuk szerint Ön az elmúlt három hónapban tizenkétszer rendelt pizzát NER-láncon kívüli étteremből és csak kétszer NER-lánctagtól.
- És ez gond?
- A NER-lánc igazi magyaroktól igazi magyar összetevőkből szállítja Önnek az igazi magyar pizzát, kipróbált, nagy sikerű NER-receptek alapján.
- Azt nem rendelhetek, amit a Sarkitól szoktam?
- Azt nem ajánljuk, uram. Higgye el, a NER-rel sokkal jobban jár.
- Mi ajánl?
- Ajánlhatom a pizzát Szilárd módra, sok Erős Pistával.
- Milyen feltéttel?
- Velős-pacalos.
- És mi van még?
- Kolbászos Viktor módra, sok koviubival.
- Esetleg valami vega?
- Zöldségeket, kígyót-békát a nem NER-kompatibilis pizzázók árulnak, de már ők sem sokáig.
- Azért én még valami egészségeset szeretnénk …
- Minek? A múlt hónapban vett egy kondibérletet, majd leugrálja a pizzánkat.
- Honnan tudja, hogy ki vagyok?
- Minden kedves vevőnk telefonszámát kijelzi a központunk, az adóhivatal adatbázisának információi alapján meg javasolnám, hogy hívja fel a szolgáltatóját és váltson egy másik csomagra, mert úgy olcsóbban hívhatná a Londonban tanuló fiát.
- Ne mondjon ilyet, mindjárt megüt a guta!
- Csak azért, mert mostanában nem volt menedzserszűrésen, pedig nagyon jó NER-lánchoz tartozó klinika van az Önök szomszédjában, Öntől alig 500 méterre.
- Honnan veszi, hogy megengedhetem magamnak a magán egészségügyet?
- Ha volt 160 centis tévére meg a nappaliban légkondicionálóra pénze, akkor miért ne futná erre is? Plusz a legutóbbi hosszú hétvégét is wellness-szállóban töltötte egy fiatal hölggyel, és még csak nem is SZÉP-kártyával fizetett a kétszemélyes pezsgőfürdőért.
- Nem kapok SZÉP-kártyát …
- Lássuk csak … Á, már emlékszem, épp az előbb küldtem figyelmeztetést a munkáltatójának, korrigálja ezt az intézkedését. Az Ön egyik kollégája fél órája rendelt egy Cecília pizzát, ő is panaszkodott.
- Nekem miért nem ajánlotta a Cecília pizzát?
- Magának jó a koleszterin szintje, a kollégájának ellenben a házi orvosa szerint gyógyszert kellene szednie, de lusta elmenni még az utcájuk végi patikába is egy 30 darabos dobozért. Önnek viszont melegen ajánlhatom a kolbászost, tényleg nagyon finom koviubival. Sajnos a múltkor véletlen kiszivárgott a receptünk a közösségi médiába, így tartunk tőle, Ön hamisítványba futhat. Garantálom, mi az eredetit áruljuk, nem fogunk Önnek csalódást okozni.
- Oké, meggyőzött, kérek egy kolbászosat, sok koviubival.
- Jó étvágyat kívánok Önnek és a kedves nejének is. És mielőtt elfelejtem, szeretném tájékoztatni, mind az Ön, mind a fiatal hölgy telefonszámát és e-mail címét felvettük a NER-listánkra, hogy újabb akcióinkról a lehető leggyorsabban tájékoztathassunk Önöket.
- Muszáj?
- Leiratkozhat a listánkról, ez esetben partnerünket, az adóhivatalt is haladéktalanul értesítjük.
- Értem. Viszont látásra!
- Viszont látásra. Jó étvágyat!